02 Dec
02Dec

איך נערכים לכנסים עסקיים? מתנות לאירועים עסקיים ופרטיים 

כנסים עסקיים ואירועים עסקיים הם אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר של המותגים הגדולים והעסקים בכלל. כיצד תוכלו להיערך לכנס ולהפיק "החזר השקעה (ROI)" גבוה במיוחד באמצעות מוצר פרסומי? כל מה שצריך לדעת על היערכות לכנסים. מתנות לאירועים עסקיים ופרטיים 

המטרה: כל חברה אשר משלמת על דוכן בכנסים ואירועים עסקיים היא בעלת מטרה כלשהי:
שימור לקוחות, חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים, מיתוג מקצועי ועוד. 
מוצרי הפרסום הם אחד מאמצעי השגת המטרה שלכם, ועליכם להיערך מראש לקראת הכנסים ולדאוג לשמר את היחסים הטובים ביותר עם הסובבים בכנס.

האמצעי: במידה ובחרתם לשווק את עצמכם באמצעות מוצר פרסומי בכנסים והאירועים העסקיים השונים, עליכם לדאוג לבדל את עצמכם משאר הדוכנים. במרבית הכנסים הגדולים ישנם עשרות ולעתים מאות דוכנים של חברות המנסות לייצר מערכת יחסים כזו או אחרת עם הלקוחות. המוצר הפרסומי, הוא זה שעשוי לסייע לכם להיות בתודעת הלקוח ולמצב את עצמכם ברמה הגבוהה ביותר.

אמצעי הפרסום ההכרחיים בכל כנס: ישנם מאין "נורמות" בכנסים והאירועים העסקיים. בראש ובראשונה עליכם להצטייד בכרטיסי ביקור ולהחליף כמה שיותר כרטיסים עם לקוחות פוטנציאליים בכנס. במידה ויש לכם דוכן באירוע, עליכם כמובן להציג את האג'נדה שלכם באמצעות רול-אפ ועלונים שמציגים את השירות.

הערך המוסף ללקוחות שלכם: מוצרי הפרסום נועדו בכדי לשמר את המותג בקרב הלקוחות. לאחר אירוע עסקי בו השתתפו ככל הנראה מאות משתתפים שונים, עליכם להיות העסק ש"הולך יחדיו" עם הלקוח הפוטנציאלי הביתה ואף מאפשר להיחשף בפני קרוביו של אותו לקוח. כעת, נסו לזכור איזה מתנות בכנסים נשארו אצלכם לאחר אירוע בו השתתפתם? ככל הנראה לא "שלפתם" מיד את התשובה. כעת, איזה מוצר פרסומי לדעתכם הייתם שומרים  לאחר האירוע וזוכרים אותו לפעם הבאה?

כרטיס ביקור + פלייר
סוכריה עם עטיפה ממותגת
מחברת ממותגת
עציץ עם מסר אישי ממותג

לא תאמינו שהמחיר כל כך נמוך ביחס לתפוקה של המוצר הפרסומי הזה:
אנו מאמינים שהתשובה לשאלתכם הייתה " עציץ עם מסר אישי ממותג ", וזהו בדיוק המוצר הפרסומי שאנו ממליצים לכל בעל עסק לחלק ללקוחותיו על מנת להישאר בתודעתם.

                                               מתנות לכנסים, מסרים ממותגים בעציצים

אנו מציעים מחירים משתלמים במיוחד ל מסרים ממותגים בעציצים יוצאי דופן המלווים עם ברכה. עציצים איכותיים שניתן למתג אותם עם לוגו החברה ומסר אישי שלכם. במגוון רחב של מחירים משתלמים לצרכן ללא פערי תיווך, ישירות מהמשתלה!

באירוע הבא שלכם אתם תהיו אלו שהלקוחות ייזכרו לאורך זמן בעזרת המוצר הפרסומי הטוב ביותר מסרים ממותגים בעציצים.

 

המסר האישי שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת יוצג תמיד על השולחן ולא במגירה

פנו אלינו ונשמח לתת לכם הצעות למגוון רחב של אפשרויות

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף 0522978583

מסרים ממותגים בעציצים

 

מבחר מתנות ממותגות לכנסים, מסרים ממותגים בעציצים

 

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.