29 Dec
29Dec

מהם מוצרי הפרסום היעילים ביותר עבורכם, מתנות לאירועים עסקיים ופרטיים 

מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים עם מתנות ממותגות את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן
ישנם מוצרי פרסום שיכולים למתג את העסק שלכם בכדי לבדל אותו מעשרות המתחרים המשתתפים בכנסים ואירועים עסקיים השונים.  

פרסום ממותג הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר שכל בעל עסק חייב להקפיד עליו. המודעות ל"נטוורקינג" גברה בשנים האחרונות והפכה לחלק בלתי נפרד מהפרסום הכולל של העסק לקבל כמה שיותר לידים במהלך האירועים השונים.

מי שביקר בעבר באירועים העסקיים השונים ובכנסים המקצועיים, ככל הנראה הצטייד  במגוון רחב של כרטיסי ביקור, מחברות ולעתים גם מחזיקי מפתחות או סוכריות. השאלה היא האם במקרים כאלו אנו מחזירים את ההשקעה ומקבלים ROI גבוה?

הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום השונים הוא פשוט למדי: המותג צריך להיכנס  לראש הצרכן כך שבעת הצורך של השירות או המוצר המסוים, ידע הצרכן לקשר בין שם המותג לבין השירות ויצרוך את שירותיו.

איזה מתנות לכנסים או מתנות לאירועים באמת יובילו לכך שהלקוח יזכור אתכם  בעת הצורך?

אילו מוצרי פרסום אנשים נוטים לשמור לאחר הכנסים?

בכדי למתג מוצר או שירות מסוים, על המותג להיחשף מספר רב של פעמים בפני הצרכן. כך למשל, כולנו מכירים את המותג "קוקה קולה", "סלקום" או "הראל חברה לביטוח" בזכות הפרסומות בטלוויזיה וברחבי הרשת. אך בתור בעלי עסקים קטנים, ככל הנראה אין לכם את התקציב הנדרש בכדי לפרסם בטלוויזיה ולכן מתנות ממותגות שאתם מעניקים ללקוחותיכם חשוב שישמרו זמן רב אצל הצרכן.

עד לפני מספר שנים, מצאו ה"מומחים למיתוג" כי מחברות הן מוצרי פרסום שהצרכן  שומר גם לאחר הכנס או הוועידה בה השתתף, אך במהרה, כלל בעלי העסקים החלו לחלק את המחברות השונות, אז מה עכשיו?

נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית יש סיכוי רב  שהמוצר יישמר אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

             מוצרי פרסום מסרים ממותגים בעציצים

המוצר הפרסומי האיכותי ביותר למתג את העסק שלכם, להשקיע בלקוחות הפוטנציאליים ולהיות שונים משאר החברות אשר מנסות למתג את עצמן באירועים העסקיים, לקידום המכירות.

מסרים ממותגים בעציצים עם מסר של הצלחה, שגשוג, צמיחה או שפע ועוד, בנוסף ללוגו ומסר אישי או עסקי ממותג בעציץ

אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולהתרשם ממוצרי פרסום שלקוחות כל כך אוהבים לקבל.

ישראל רף

מסרים ממותגים בעציצים

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.