06 Dec
06Dec

מתנות ממותגות לכנסים

יותר אנשים יזכרו את המותג

עריכת כנס היא כבר מזמן לא עניין של מה בכך. בל נשכח כי גם בישראל יש כבר לא מעט אנשים שלקחו חלק בכנסים בין אם הם נערכו בארץ ובין אם בעולם. לכן, גם כשאנו מדברים על מתנות ממותגות לכנסים עלינו להבין כי יש לעשות הכול על מנת להפתיע לטובה את מקבלי המתנות ולהדגיש להם עד כמה מדובר במתנה שאמורה להזכיר להם את הארגון שחילק אותה.

במילים פשוטות, מהלכי מיתוג בכל רחבי העולם נעשים כדי שהלוגו של חברה מסוימת יהיה טבוע יותר במוחו של לקוח פוטנציאלי מקהל היעד, ובנוסף לכך מוצרים ממותגים הם בהחלט אלמנט שיווקי חכם ויעיל שמושך אנשים לגוף מסחרי מסוים. לכן חלוקה של מתנה ממותגת בכנס היא צעד חכם שמקרב אדם לגוף מסחרי מסוים לאחר נוכחות בכנס שארך פרק זמן קצר יחסית.

רעיון חכם עם מחשבה קדימה

אין ספק שרק אם מקפידים ליצור רעיונות טובים בקשר לניהול של עסק וקידומו, אפשר לקדם את המטרות העסקיות של גוף מסחרי ואפשר לראות כיצד התוצאות העסקיות יהיו טובות יותר מאשר אצל המתחרים הרבים. כך, החשיבה על מתנות ממותגות לכנסים מציגה מחשבה קדימה ולא רק על הרגע שבו נאספים מספר אנשים לכנס מסוים ומקבלים מתנה כלאחר יד וללא כל פואנטה.

אלו שרוצים לחזק את הקשר בינם ובין הלקוחות שלהם, אלו שרוצים להציג את עוצמת החברה שלהם, ואלו שרוצים למשוך לקוחות חדשים יודעים עד כמה חלוקה של מתנות ממותגות לכנסים היא דבר בעל ערך אמיתי שיכול לתרום לארגון בעתיד. זאת בין אם התרומה תהיה כבר בעתיד הקרוב מאוד ובין אם היא תהיה רק בעוד מספר חודשים או שנים קדימה.

מיצוי מלא של המתנה שמוענקת

רכישה של מתנות לחלוקה בכנסים מסוימים היא אולי לא עניין שיסתכם בסכומי כסף אדירים, אך בכל זאת מדובר על הוצאה כלכלית מבחינת הארגון. אך מעבר להתעסקות בצורך בהשוואת מחירים בין חברות שמציעות מתנות ממותגות לכנסים ומעבר לבדיקת איכות המתנה או רמת הייחוד שלה, יש להתייחס גם לאפשרות של מיצוי מלא של חלוקת המתנה.

כלומר, בין אם מדובר בגאדג'ט מעניין שכל אחד ישמח לקבל ובין אם מדובר בפריט שיכול אף ליצור ערך רגשי מסוים, הרי שבסופו של דבר יש לחלק את המתנה בצורה ייחודית ואישית כדי שמי שמקבל אותה יתרשם לא רק מהדברים שהוא יכול לעשות עם המתנה שקיבל, אלא אף יתרגש ממעמד החלוקה ויבין שהוא באמת אדם חשוב לחברה שחילקה את המתנה בכנס.

מסרים ממותגים בעציצים למתנות ולאירועים

מסרים ממותגים בעציצים   

 ישראל רף 

מסרים ממותגים בעציצים - ישראל רף 052-2978583

 

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.